beundrare!!

Fick ett härligt mail på facebook här om dagen, jag skrattade så jag höll på att kissa på mig, inte nog med alla konstiga stavfel och så utan hur fasen hitta denna snubbe från gambia mig och hur kan han ha dessa känslor efter att ha sett en profilbild? jag har ju spärrat så bara mina vänner kan se min sida..




hi lovely!
Bora Kanyi den 9 april kl. 21:49 Anmäl
not a joke..When I saw your pic I cant sit and stand as I get your feelings in me direct...hope u like it?
I hate to make peoples sad and my favorite color is brown and u? am sorry If I sound not the way you like but feelings are like that.. Love is like a burning flames and when it starts it never ends..sure?


HAHAH snygg kille precis i min smak, vilken nedrans otur att jag är upptagen!

Kommentarer
Postat av: Anne

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!! Jag fick precis samma mail av honom!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!! Vilken tomte!!

2011-04-11 @ 13:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0