God morgon! Har sovit jätte dåligt vilket ...

img_2790 (MMS)

God morgon! Har sovit jätte dåligt vilket jag ofta gör i Uddevalla, vaknade 2:40 fast kl skulle ringa 4:45 så nu har jag vart vaken sen dess.. Denna dag kommer nog inte vara så rolig:( när jag låg i sängen började magen röra sig och det kändes som lillen låg väldigt " långt" ut, svårt att förklara men den lilla krabaten kändes hur tydligt som helst och när jag peta lite fick jag några sparkar tillbaka:) nu ska jag jobba ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anne

åååååååååååååååååhhh vad jag längtar till att få klämma på magen!!!!!!!!!!!

2011-04-14 @ 18:21:48
Postat av: Nina

Ja du ska få känna lite sparkar skit läskigt:)

2011-04-14 @ 21:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0