Huliganer på hm!!!           Slutade tidig...

img_0934 (MMS)

Huliganer på hm!!!           Slutade tidigt idag och tänkte att jag skulle gå en sväng förbi hm och kolla på kläderna från consious collection som släpptes idag, jag var där kl tio och oh My Good vad hemskt det var, alltså kläderna var ju helt ok men tjejerna var ju som galna! Det revs och slets i kläder och varandra.. Lite svordomar hörde jag oxå. En stackars kille försökte handla åt sin flickvän via tel och det gick nog sådär för han! Jag fick tag i klänningen jag suktat efter sen bilderna släpptes och med rätt storlek i handen och en rabatt kupong på 20% bestämde jag mig för att Nää jag avstår istället:) stolt som bara den över mitt nyvunna förnuft gick jag till tåget hem ist.. Unnade mig en mer på vägen hem, det var jag värd, har ju precis besegrat shoppingmonstret som bor inom mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0