God kväll/ natt! La mig precis i sängen oc...

img_2096 (MMS)

God kväll/ natt! La mig precis i sängen och ska sova, vi kom nyss hem från eve och Pontus som spontan bjöd på middag och kräftor! hur gott var inte det, jag klämde i mig en Alvedon innan vi åkte och mår bättre nu, hoppas det håller hela natten Borde ju egentligen vila men är så himla rastlös och trött på att bara vänta så det blir att man flänger runt trots lite energi. Måste erkänna att jag är ganska ledsen över att bebis inte kommit nu och tycker det är SÅ jobbigt att behöva vänta och få alla samtal och frågor ifall det hänt nått. Imorgon är det bröllop oxå så frågorna lär ju hagla över oss och tänk om vattnet skulle gå, mår lite dåligt över att gå och känner mig stressad fast jag samtidigt känner att jag verkligen vill gå! Dilemma ab.. Nä nu ska jag sova och försöka bli pigg till imorgon, sorry för ett osammanhängande och svamlande inlägg. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0