God morgon! Gick precis upp, eller var som...

img_1530 (MMS)

God morgon! Gick precis upp, eller var som vanligt uppe tidigare och åt frukost för att sen sova nån timme igen:) hur som helst är jag nu uppe för dagen!  Igår blev det verkligen inget gjort i sovrummet som jag tänkt utan vi fick fikagäster * 2 plus att vi sen åkte till "bygget" där pappa och Robert höll på tills kl 22, därefter bastu och vi var hemma halv 1 inatt. Så jag hoppas på att vi tar tag i sovrummet idag. Jag slängde dessutom in sista tvätten nu så det är tomt i tvättkorgen! Idag är det som ni räknat ut dag 7 på övertid och det innebär ultraljud imorgon innan barnmorskan! Ser faktiskt fram emot det lite grann:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0