Sitter i soffan som vanligt på kvällen och...

img_4993 (MMS)

Sitter i soffan som vanligt på kvällen och bara slappar! Har som sagt vart på beachen idag, hos mamma och pappa, fikat hos eve och Pontus och sist men inte minst var mamma och pappa här en sväng, mamma klippte mig äntligen och det är skönt med en privat frisör hehe! Är ganska trött nu så ska nog sova snart, kanske borde börja ta det lite lugnt egentligen nu när det är 4a dagar kvar till bf:) min mage är enorm nu och det känns som om området kring naveln ska spricka, gör ganska ont faktiskt:(       Bilden är från ikväll i vårt garage, tycker magen ser lite rolig ut nu, som en boll!!! God natt


Kommentarer
Postat av: Emmsson

Oj oj oj vilken kanonkula du har i den där vinkeln gumman, en så stor hade jag aldrig. Han ser ut att kunna komma i vilken sekund som helst nu!

2011-08-05 @ 01:57:42
URL: http://esigurdsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Ja den är riktigt enorm nu, förstår inte vad den kommer ifrån men som tur är har jag inte fått bristningar än iaf:) hoppas verkligen han tittar ut snart, längtar:) kram

2011-08-05 @ 05:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0