Tisdag! Sitter i soffan och har mys/mat st...

img_6749 (MMS)

Tisdag! Sitter i soffan och har mys/mat stund med Hampus! Amningen funkar än så länge jätte bra och jag hoppas det fortsätter så. Vi var på promenad nyss lilla familjen och vi började prata om när man kan börja görs ärranden på stan och hälsa på folk mm. Man är ju lite nojjig såhär med första barnet och alla baciller.. Hur gör/ gjorde ni andra? Just nu har vi suttit hemma sen i lördags och jag håller redan på att bli tokig! Vill out there! Annars så snälla hälsa på ha ha


Kommentarer
Postat av: Emmsson

Jag och Nille åkte och hälsade på Cissi ute i Åkers redan 4 dagar efter hemkomsten från BB. De 4 första dagarna hade vi släkt och familj hemma och därefter hade vi gäster i stort sett varenda dag i 3 veckor... För mig kändes det som att klockorna stannade efter att vi kom hem från BB - jag ville träffa folk hela tiden!

2011-08-24 @ 09:42:36
URL: http://esigurdsson.blogg.se/
Postat av: Jossan-mamma till aleksander

Jag va på stan med aleks när han var tre dagar dagar gammal. Kommer bli jätte jobbigt om ni ska tänka på sånt. Njut av ledigheten och kom upp på fötter.. Hampus måste härdas. Kram

2011-08-26 @ 09:55:02
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0