Varför finns tre-butiken på stan?

Just nu HATAR jag 3. Har vart kund länge och vart supernöjd, inte lyssnat på gnäll från andra utan stått fast vid 3 som en lojal kund. Jag har abonnemang till mobil, mobilt internet mm. Min iPhone har jag haft i 1 1/2 år utan några problem med den, självklart är den försäkrad, trodde jag ja! Under dessa år har jag betalat 69 kr/mån på min räkning som stått specificerat som 3försäkring, i min enfald trodde jag det gällde min iPhone såklart! Hur som helst så vaknade jag igår med en trasig telefon, knappen högst upp som man stänger av och på telefonen med har tagit självmord under natten och är helt stum. Min lur går inte stänga av/på osv. Hela telefonen glappar dessutom. Jag knallade då in i 3 butiken i slöddertälje och tänkte få hjälp med att lämna i telefonen och samtidigt säga upp bredbandet då vi ska flytta. Jag får till svar att jag inte har försäkring för den har nån sagt upp i oktober och dom kan inte heller säga upp bredband! Vad fan har dom då butiken till var min fråga? Jo bara sälja så ring kundtjänst ist fick jag till svar! När jag sen ringde fick jag prata med en trevlig kille som förklara att min försäkring jag betalat inte täckt nått utan det har blivit nått fel fast jag sa att jag ville ha försäkring när jag teckna skiten och han skulle försöka ordna saken för dom hade gjort fel enligt honom. Han ska ringa upp imorgon men kunde inte lova nått. Nu väntar jag spänt på samtalet imorgon, blir det inte bra blir det samtal till Arn mm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0