God morgon..

Sitter i soffan och väntar, på vad vet jag egentligen inte för jag vet inte om hantverkarna som ska komma från begbygg kommer idag eller nästa vecka, det var lite oklart.

Vad dom ska göra här kanske jag ska berätta oxå!

Jag och min sambo Robert köpte i augusti-10 ett hus i nykvarn och i denna fina egendom finns en gäststuga på 45kv på tomten, denna gäststuga är nyrenoverad men i nov fick vi en vatten läcka så nu ska allt göras om, golven ska rivas och isolering ska bytas, köket ska väck och hej o hå.
Vi orkar inte fixa det själv nu så vi valde att ta in entreprenörer, allt via vår hemförsäkring såklart!

Tänkte på en gullig sak Roberts far sa när vi köpt huset, han kallade oss godsägare, det kändes så fint på nått vis och jag såg framför mig en hel herrgård med tjänare och hela kitet haha..



Jag ska vara hemma nu i helgen för har så jävla ont i ryggen , hoppas på att det går över för vill inte gå runt och ha ont i 5 månader till, ja just det vi ska ha en liten i augusti så det är därför jag vet hur länge jag skulle behöva ha ont haha!


Slänger in en liten bild på vårt gods!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0