God morgon tisdag! Har legat vaken sen kl ...

img_7767 (MMS)

God morgon tisdag! Har legat vaken sen kl 4 och försöker somna om, tycker jag behöver det har vart helt slut dom senaste dagarna! Idag är det exakt 4 v kvar tills lillen är beräknad och visst jag erkänner jag börjar bli lite nervös:) igår så var jag med mamma och pappa i Strängnäs och handlade lite grejs, fick ont i magen när jag gick längre perioder (ca 5 min eller mer) vet inte om det är lite förvärkar eller så.. Hur som helst så hittade mamma massa gulligt till bebben så med mig hem fick jag en badrock, två babyfiltar, en handduk och en sån där gullig speldosa att hänga ovanför sängen, tack tack! Jag slog på stort och köpte ett par badbrallor åt älsklingen tyckte han behövde dom! Nää nu ska jag försöka sova lite, Snark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0