Vaknade nyss och behövde springa på toa pr...

img_6907 (MMS)

Vaknade nyss och behövde springa på toa precis som alla andra nätter, suck! Självklart blev jag jätte pigg av det och kan inte somna om:(. Vilken tur att jag numer har världens skönaste säng! Jag var i förrgår och köpte en ny bäddmardrass som vi pratat om i typ 4-5 år, Shit vilken skillnad! Nu babblar jag bara på känner jag ska försöka blunda en stund till ist, är helt slut efter igår som avslutades med att hämta Robert från linkin park konsert så vi var hemma kl 12 gäsp!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja vi tänkte att det va dags nu. Både jag och Jonas är vansinnigt sugna på en liten bebis. Så nu håller vi tummarna för att det blir som vi vill =)

2011-06-15 @ 08:13:40
URL: http://nennie1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0