15/3

God morgon och åhh vilket fint väder vi har, synd bara att det är så kallt.. 0 gradigt är inte riktigt min grej, längtar tills det blir lite varmare och jag kan sätta mig på altanen med en filt, musik och mysa!

Var helt slut igår efter jobbhelgen så kvällen spenderades med middag framför tv sen lite fika hos mamma o pappa samt Linda och Stefan..

Jag blir ju som bekant väldigt lätt uttråkad när jag är ledig hemma mitt i veckan och idag är en sån dag som jag bara vill ska försvinna, mest för att jag verkligen ser fram emot imorgon och tisdagen känns bara ivägen.

Nu ska jag ta tag i att städa lite, tror jag ska vara sådär överdrivet duktig och tvätta skåpsluckor i köket, dammsuga,diska, tvätta mm.. japp så blir det, hemmafrun är i fullgång! bojaka!

 mina älsklingar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0