dream on dreamer..

Drömde nånting skitskumt inatt undrar om det har med Annes nya jobb att göra..
Hon ska ju börja marknadsföra en ny produkt och precis det drömde jag om..

Hon skulle under en dag dela ut 200 energidrycker i påsar och ju fler hon dela ut ju mer betalt fick hon..
Jag skulle vara snäll och hjälpa henne och av nån konstig anledning satt vi med ett litet bord utanför Pajas godislandet i Lunahuset och delade ut dessa godingar och allt jag kunde tänka på när jag satt där var att någon speciel jag känner som jobbar där inte skulle få se mig för jag satt i mjukisbyxor och osminkad.. hahah vilka sjuka drömmar man kan ha..

Vaknade iallafall upp ur denna skumma dröm när Boston jäveln började skälla kl 07:12 japp då körde hantverkarna upp på våran tomt och började riva i gäststugan.. det går bra nu!

Kommentarer
Postat av: Anne

HAHAHAHAHA!!! Awesome dröm ;P

2011-03-07 @ 13:47:06
URL: http://anneee.blogg.se/
Postat av: Anne

fast frågan är om vi inte hade tvingat i oss själva och Johan dryckerna för att få extra mer pengar ;P

2011-03-07 @ 13:47:45
Postat av: Anonym

Ja det var ju ingen svår uppgift att ge bort gratis:)

2011-03-07 @ 16:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0