ikea!

Jag och Robert tog en sväng till ikea igår och kika lite, var väldigt lite folk, skönt som faan.
Med oss hem fick vi en spjällsäng, madrasser, lakan och dylikt till den, samt en söööt sänghimmel..
blir perfekt som myggnät i höst för lillbebben.

när jag kom hem märkte jag dock att det behöver fyllas på med en kudde, spällsängsskydd och madrasskydd, mycket att tänka på  nu.

Är ju 3 månader kvar men vill gärna ha det mesta klart så jag kan vila ordentligt i sommar när jag tänkte vara som tjockast!

Längtar verkligen till augusti, tycker lillen kan  komma snart är ju en evighet kvar ju.

Nu ska jag göra lite nytta och kanske ta en dans med dammsugarn, min ovän så att säga..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0