Jahaja! Vad gör jag nu då? Var ju hos dokt...

img_0711 (MMS)

Jahaja! Vad gör jag nu då? Var ju hos doktorn och hon sjukskrev mig 2 veckor, sen ska jag ha sem och annat smått och gott.. Vilket innebär inget mer jobb för mig på över 1 år! Känns helt sjukt och tror inte jag fattat det riktigt ännu, vad ska jag göra om dagarna???? På måndag ska jag träffa min arbetsledare för att fixa lite papper men sen då?   Jag och Robert var på förlossningsföreläsning ikväll oxå och det var intressant att få lära sig lite, blev förvånad när det dök upp bilder på Elin och Mattias förlossning! På kursen var även 4 andra bekanta par och massa andra! Ja nog om det, är iaf hemma nu så om nån vill träffa mig och underhålla mig lite blir jag jätte glad, ni vet var jag finns:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0