Suomi!

Hej svejs, åker till Finland över helgen, kommer hem igen på måndag morgon..
Det är ingen artighetsvisit direkt utan vi ska på min farbrors begravning, han gick ju bort för ca 2 veckor sen endast 47 år ung!


Enda positiva med denna resa är att jag får träffa släkt som jag inte sett på år och dar.

Sitter nu och väntar på att päronen ska plocka upp mig sen ska vi bege oss mot båten, åker över helsingfors..


Idag har jag för övrigt lunchat med Sara och vi hade det toppen i solen, var länge sen vi sågs bara hon och jag och man saknar sånna stunder!!






Tänkte oxå visa en bild på det super gulliga bäddsetet jag köpte som jag tänkte ha i barnvagnen.. Moln är så sååå fint tycker jag och att blanda blått och brunt är en hit enligt mig!





Vi får se om det blir några uppdateringar under resan, beror på hur det ser ut med internet och så!

Heipa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0