Torsdag.

Idag har jag vart i farten hela dagen och nu är jag helt slut, min stackars rygg är oxå död, vet att det är ett himla tjat om den men förstår verkligen inte hur jag kan bli så trött i den av att mest sitta still.
Idag har jag bara fikat och blivit ompysslad och bjuden på middag ju..

Fikat stod Carro och söta lilla Fannie för, hos dom dök oxå Camilla med Savannah och Emma med Lea upp vad trevligt det var att bara sitta och snacka skit och titta på dom 3 små tjejerna.

När jag kom hem hann jag bara in på toa sen kasta älsklingen in mig i bilen så åkte vi till Eve och Pontus, dom underbara människorna bjöd på spontan pannkaksmiddag och med oss hem fick vi en gräsklippare!! Tack som fan, den behövs på vår åker som Pontus så fint kallar den.

Och älsklingen min är inte sämre, igår kväll när jag satt och var sådär gravid kinkig så gav han mig en slant och sa att jag fick köpa mig en ny digitalkamera, jag blev hur glad som helst och nu är en samsung wb600 på väg hem till mig..

Har så mycket att fota i sommar så den kommer gå i hög varv..
Börjar på torsdag nästa vecka då åker jag till Finland på begravning, sen följer Johans student,Midsommar,Mari fyller 18 vi ska få en liten BEBIS, Anna och Mange ska gifta sig, Sandra roberts kusin ska gifta sig, och självklart lite annat smått och gott i sommar som ska förevigas!

Watch out säger jag bara det kommer blixtra om mig:)


Nu soffhäng och planera Bostons hunkoja, bilder kommer när den är klar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0