Fick en fråga av min kära sambo förut, han...

img_7276 (MMS)

Fick en fråga av min kära sambo förut, han undra hur jag kan vara så trött hela tiden (brukar passa på att sova på eftermiddagen när Hampus sover) mitt svar är iaf 1: järnbrist, genom hela graviditeten och även nu 2: ja älskling kl är nu 00:55 och jag är vaken med en bebis med magknip och du drar timmerstockar som aldrig förr.. Och även om Hampus somnar kommer han vakna ca 3 gånger inatt för mat, då tar det minst 45 min varje gång att somna om.. Ja hur kan jag vara så trött!


Kommentarer
Postat av: Anne

du kanske borde väcka honom varje gång du ammar på natten och så får han va vaken tills grabben ätit klart så kan ni somna tillsammans...

2011-09-08 @ 12:09:16
Postat av: jossan- mamma till aleksander

bra idé, Anne. Haha vilken fråga.. hade jag levt samboliv hade jag talat om för honom på ett mindre snällt sätt. Med tanke på hormornerna som härskade över mig. They still are;)

2011-09-08 @ 22:29:46
URL: http://josefinanero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0