Hallen!!!

Sagt och gjort jag tröttnade på våran tråkiga hall som behövde piffas upp lite, smart som jag är tog jag ingen bra före bild men jag får berätta vad som är nytt!!! På första bilden ser ni före, tomt och tråkigt! Dom andra är ju då efter.. Byrån är ny, likså Home bokstäverna jag prata om tidigare, gardinen hängdes upp och ljuslyktorna räddades hemma hos Thomas när han röjde! På plats kom även en tavellist med en bild på mig och älsklingen! Jag är iallafall super nöjd! Hallen blev helt plötsligt mysig:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint det blev=)

2011-09-28 @ 12:15:22
URL: http://carmar.blogg.se/
Postat av: Nina

Sv: tack Carro:) är nöjd själv oxå:)

2011-09-28 @ 12:34:45
Postat av: Anne

blev en jäkla massa kort upplagda nu bara så du vet det ;) men bra blev det :) när ska du komma hit och inreda åt mig syster?! I reeeeeeeeeally need it ;D

2011-09-28 @ 12:45:47
Postat av: elin

Hallen såg jättemysig ut och resten av huset också =)

Kul o träffa er och Hampus igår!

2011-09-28 @ 18:19:13
Postat av: Nina

Sv: tack Elin, ja det var super mysigt att ni kom, och tack igen för dom fina presenterna

2011-09-28 @ 23:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0