Hallen!

Känner mig lite rastlös när man är hemma, vill få iordning hallen så den känns lite mysigare för just nu är den bara grå,  trist och jätte stor enligt mig.
Har försökt hitta nån bra byrå eller liknande för att kunna förvara lite mössor vantar mm i men har inte hittat nått bra ännu, det är skitfrustrerande.

ska iallafall få upp nån gardin och en tavellist med lite fint på tänkte jag.
Igår när jag och mamma var på stan så var jag nere på åhlens vilket typ aldrig händer, såg då dessa bokstäver i svart och tyckte dom var fina, jag vet att alla har sånna (jag med) men tycker det blir så fint på en tavellist och det passar in i vårt hem och den stilen vi har/försöker ha..



dom är ganska stora, 18 cm höga och endast 149:- det tycker jag är som hittat!


skulle oxå vilja ha en hissgardin för att få in lite tyg i hallen, förutom jackor mm såklart.. känns som sagt tomt.
Ska försöka ta lite bilder på huset och visa nån dag:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0