Jag har färgat håret:) sakta men säkert sk...

img_5994 (MMS)

Jag har färgat håret:) sakta men säkert ska jag bli blond igen, saknar mitt blonda hår som fan:( trivs inte som brunett och har tappat lusten att ens fixa mig, så illa är det! Och nu med några extra gravid kilon är det ännu värre, visst att det bara gått 3 veckor men vill ha bort allt nu!!! Ni undrar säkert varför jag färgade håret så mörkt och nu kan jag berätta. Var jävligt jobbigt i början och jag grät en hel del. Det började när vi köpte hus så blev mitt hår grönt efter några duschar! Och det gick verkligen inte bort på annat sätt:( det visade sig att det hade med vårt varmvatten och rören att göra.. Så jag blev brunett och ledsen ist.. Nu tror vi att det ska funka så färgar tillbaka sakta men säkert, vill som sagt inte slita ut det helt, så nu är det lite olika konstiga guldiga nyanser men jag tar det i jakten på att få tillbaka mitt blonda!  Så ja mitt hår ser hemskt ut nu men jag bjuder på det. OK


Kommentarer
Postat av: Emmsson

Men fy vad jobbigt... Hoppas varmvattnet slutar missfärga håret nu när du vill bli blond igen :)

2011-09-08 @ 15:47:04
URL: http://esigurdsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0