Jag har lite huvudvärk och känner mig inte...

img_4893 (MMS)

Jag har lite huvudvärk och känner mig inte på topp. Vill verkligen inte bli sjuk nu och inte senare heller, mitt immunförsvar har vart Great sen jag blev gravid, inte vart sjuk alls bortsätt från gravid illamående och lite huvudvärk! Har en späckad helg igen, imorgon ska vi ev träffa gudpäronen Evelina och Pontus och på lördag är det bröllop. Jag har trots en överfull klädkammare inte ett skit att ha på mig! Vill ha nått som är lätt att amma i, tål lite kräk och inte för somrigt, hur ser en sån skapelse ut? Ingen aning.. Tänk om man var kille= kostym eller bebis då ALLT är sött. Vilka problems va:( synd att man inte har en egen Rachel zoe (stylist). Nu ska Hampus få käka klart sen blir det bad och soffmys:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0