Måndag 5/9 och Robert har börjat jobba, de...

img_6842 (MMS)

Måndag 5/9 och Robert har börjat jobba, detta innebär att jag och Hampus är själva hemma vilket känns jätte konstigt, vad ska man göra om dagarna?  Vi låg och gosa i sängen till tolv iaf och sen tog vi en pw igen, samma runda som igår!  Nått jag tänkte på när vi gick i skogen var att det lite här och var låg hundbajs påsar som var använda och igen knutna.. Min tanke är då att om man ändå slänger det på marken varför då plasta in det? Går ju fortare om det ligger fritt och får förmultna ist?? Eller kanske bara jag som tänker så.. När vi kom hem märkte jag att våra plommon mognat:) mums


Kommentarer
Postat av: Emmsson

Jag tänker precis likadant Nina, folk är bra konstiga :/

2011-09-05 @ 15:37:51
URL: http://esigurdsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0