Rhodos

Om en vecka åker vi, hoppas på sol, god mat och härligt sällskap:) är skit nervös inför flygresan med Hampus, hoppas han inte tycker det är för jobbigt! Har dessutom grym bikini ångest och det brukar jag aldrig ha annars. Klart kroppen förändras när man blir äldre och dessutom vart gravid med en JÄTTE mage, resten av kroppen känns ok men har såna komplex över magen.. Måste ha lite bättre karaktär tror jag och träna mer (har börjat gymma😃) och sluta äta onyttigheter.. Det är svårt att bryta ovanor men jag försöker:) nu tog detta en konstig vändning, det jag ville ha sagt var snart är det SEMESTER


Kommentarer
Postat av: Emmsson

Men vännen då, jag har absolut inte reflekterat över att din mage på något sätt skulle vara "stor" - jag har ju sett dig många ggr på simmet. Försök att tänka bort sådana hjärnspöken för precis som du säger, kroppen förändras när man fått barn och vi blir ju bara äldre. Såklart mår man ju också bra av att äta nyttigt och motionera. Det är en fin balansgång! Kramar

2012-04-25 @ 17:46:31
URL: http://esigurdsson.blogg.se/
Postat av: Anne

Syster, vi alla andra tycker du är jättefin och jag håller med om vad Emma skriver!

Men bra att du iaf försöker göra något åt det eftersom det är ändå du som ska trivas med dig själv!

Kämpa på <3

2012-04-25 @ 21:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0