Lundmyr

Vi hade en lyckad tripp på stan idag då Robert hittade en skitsnygg skjorta med slips. Jag fyndade även badblöja till Hampus på hippo kids, 125:- kr fick jag ge för dom. Har klämt på som länge och dom var på min önskelista över julklappar till Hampus. Nu får han ha dom på Cypern! Vi åt även lunch på asian Roxy, detta med besvikelse. Det mesta var slut, man fick vänta länge och sushin var blä. Tog alltså buffé för 75 kr per person och det var inte värt pengarna. Nu ska jag ta ett varmt bad och kurera mera


Kommentarer
Postat av: Emmsson

Det var den där badtrosan/byxan Filippa hade hela babysimmet - fast i rött och med volang! Skitsnygga är dem. Ses imorgon!

2012-08-24 @ 20:47:16
URL: http://esigurdsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0