Utan dina andetag

Mitt allt, min kärlek, mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Erika

En mkt fin låt som säger allt om den man älskar. Kul att det är så många som har "fått ögonen öppna" för den låten efter vårt bröllop. Den verkar har gjort intryck :)

2012-08-31 @ 05:34:35
Postat av: Evelina

Va är de för låt?

2012-08-31 @ 15:38:12
Postat av: Emmsson

Haha, jag hade ALDRIG hört den där låten innan P&E's bröllop utan trodde att det var en psalm ur Bibeln! När sedan "alla" andra hade hört den så kände jag mig rätt dum :P När folk sedan berättade att den är vanligt förekommande på bröllop samt att många i kompisgänget också ska ha den på sina framtida bröllop så kände jag mig ännu mer dum! Det är ju ändå en Kentlåt!

2012-08-31 @ 17:55:32
URL: http://esigurdsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0