Dagens race i butiker!

Pappa var här idag och kopplade sista vattnet till kommoden, givetvis funkade inte delarna vi först köpt utan det blev en sväng till jula som vanligt, blir lite dyrt när inget funkar! Jag gick även förbi stadium i jakt på en tjockare jacka åt Hampus, dom har dock 20% imorgon så väntar tills dess. Köpte ett par vantar till mig då mina händer var stelfrusna. Åkte förbi barnens hus en sista gång och köpte grejor som skulle kostat 1200 men gav bara 197:-.efter det åkte vi till mina föräldrar och tiggde till oss lunch, därefter blev det veckohandling på Coop. När jag kom hem fattades ännu en grej så åkte till jula IGEN, förstår ni hur mycket jag sprungit i butiker idag, helt slut är jag.. Ikväll blir det som vanligt tvtittartisdag och slapp i soffan! Ska tigga till mig massage oxå när Robert kommer hem från träningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0