Ingen bebis längre.

Gårdagens besök på Ikea blev precis som jag förväntade mig, hittade det jag skulle ha och lite till, åt lunch, kämpade med en trött Hampus på slutet osv. På vägen hem köpte vi bubbelplast på jula och hämtade vårs tapeter.. På lördag är vi kökslösa för en tid framåt.. Hampus fick iaf sin säng monterad när jag kom hem och spjällsängen är ett minne blott. Snart ska han börja sova i egen säng och eget rum, hur ska det gå:) Måns invigde visst sängen igår kväll, kikade in i mörkret och han låg där och kurrade:) skit katt


Kommentarer
Postat av: caroline

Hur gick det för hampus att sova i växa sängen då? gick det bra =? kram

2012-12-20 @ 16:44:14
URL: http://www.ilbeyourcommander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0