Inatt sover Hampus i egen säng för första ...

img_3916 (MMS)

Inatt sover Hampus i egen säng för första gången (nattetid). Vet att det är lite sent men det har mycket med att göra hur vi bodde innan. Måste säga att det ändå är med blandade känslor från min sida, känns som om han "glider" ifrån mig då vi börjat trappa ner på amningen rejält och nu egen säng.. Vet att han alltid kommer vara mammas lilla kille men det skär ändå i mitt hjärta, jag är nog jätte töntig som känner så men men. Hampus har sovit sen innan 8a???? Och hoppas han sover resten av natten nu. Jag ska nog ta och hoppa i säng jag med:) god natt


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Förstår precis vad du menar och hur du känner. Tycker inte alls det är töntigt utan gulligt. <3<3<3

2012-02-19 @ 22:27:51
Postat av: Emmsson

Hoppas han sov gott även utan mamsen :)

2012-02-20 @ 21:14:42
URL: http://esigurdsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0