Gotland nästa!

Nu har vi packat klart till 99 %, lite småsaker som ska ner så som smink, tandborste och dylikt. Killarna sover (Hampus sen 20:45) och jag är hög, hög på ruset av att få åka iväg= sömnlös natt om jag känner mig själv.. Men vad gör det, snart blir det ju en veckas semester med några av dom bästa! Min fina lilla familj och vänner, det är oslagbart. Vi hoppas på sol,god mat, härliga drinkar och bra boende. Vi är inte kräsna hihi. Hoppas ni andra får en toppen vecka ni med, jag kommer uppdatera er på the best of Gotland under veckan. Små instickare hinner jag med, har ju haft blogg abstinens:)


Kommentarer
Postat av: Emmsson

Trevlig resa!

2012-07-08 @ 23:26:12
URL: http://esigurdsson.blogg.se
Postat av: Anne

Saknar er redan!

2012-07-09 @ 01:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0