Utomlands!

Jag är så trött på detta väder, precis som ni andra vill man bara dra iväg. Mina föräldrar åker till Turkiet i 2 v snart och jag ångrar att vi inte följer med.. En sista min nu är uppe i skyhöga priser och jag vägrar betala dom summorna! Vart faan är den svenska sommaren, det suger att vara mammaledig när man inte har möjligheten att vara ute med Hampus. Visst kan jag klä på han regnkläder men då han inte går än så blir han ju dyngsur. Hur fasen kan det regna så mycket hela tiden? Usch fy och blä


Kommentarer
Postat av: Catrin

Jag vet helt sjukt dyra! En vän t mig jobbar på en resebyrå så hon fixade BRA rabatt till oss! + att kevin åker för 300kr bara eftersom han är under 2år.

2012-07-19 @ 16:03:51
URL: http://Finest.se/beautiful86

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0