Kärlek!

Vårkänslorna/kärleken verkar spritta i kroppen på alla runt omkring just nu. Jätte många i min närhet skaffar barn och gifter sig, senaste tillskottet i gifta skaran är Camilla och Tony som ska bli äkta makar 25 augusti, stort grattis till er. Vad underbart att få planera sin stora dag tillsammans. Idag ska jag och Linda åka till taxinge slott och fika, älskar det stället. Påminner om min mormor då vi ofta var där samt att jag och Robert hade vår picknick där när vi firade 1 år tillsammans. Då var vi fortfarande tonåringar, kärleken spira och allt var underbart. Tänk att jag nu är inne på vårt 8e år, vi har upplevt massa och skaffat barn- älskar dig Robert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0