Fy faan vilken dag!

Det här med att vara magsjuk är uppenbarligen djävulens påhitt, speciellt när hela familjen blir det samtidigt (på vår familjemysdagdessutom) kl 6 började mina spyor och fasen jag fick springa var 5-15 min på "kräktoan" som tur var blev Robert kass senare. Men vid 15:30 gav vi upp och ringde efter hjälp. Vi hade sån skytteltrafik till toa+ blöjbyten mm så vi ringde efter hjälp! Först kom min underbara bror och gjorde så gott han kunde sen kom mamma och pappa! Grabbarna har nu somnat och jag mår bättre och "äter" mitt första mål för dagen- ett glas blåbärsoppa. Detta är den värsta magsjukan jag varit med om, som om det inte räckte med att jag inte fick behålla nått över huvudtaget så var/ är jag tvungen att amma massa och det kändes som min kropp gav upp. Låg på toagolvet och kunde inte resa mig upp. Nu mår jag som sagt bättre och försöker kurera lite i soffan. Ni andra som hunnit/kunnat kolla på mello, vann rätt???


Kommentarer
Postat av: carolin

Usrch låter inge vidare.hoppas ni snart blir friska. masssa krya på er kramar från oss

2012-03-11 @ 09:49:44
URL: http://carmar.blogg.se/
Postat av: Emmsson

Men fy era stackare... Det är hemskt att vara magsjuk, krya på er!

2012-03-11 @ 19:49:42
URL: http://esigurdsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0