God morgon!

Hampus flyttade över till vår säng vid 4a tiden och har sen dess knölat och bökat runt som fasen. Han sover mer eller mindre men något verkar störa honom (min gissning ligger på en bajs på tvären). Han "pratar" i sömnen min son och skrattar oxå, så himla mysigt att ligga och lyssna på<3. Märkte att hans blöja vägde bly och jag brukar byta 1 gång per natt då han kissar endel, dax att köpa up & go tror jag, det känns smidigare vid nattbyten i sängen då han korvar runt endel. Nu till nått annat, fick ett sms av en gammal jobbar kompis så här mitt i natten som fick mig att smila, vissa personer gör en alltid så himla löjligt glad. Haha!!!! Nu ska jag försöka sova nån timme till då Hampus verkar kommit till ro tillslut.


Kommentarer
Postat av: Nina

Oj vad lång han ser ut?! Hur lång är den lilla rackarn nu? Han är iaf mkt smalare än Hugo-knubbisen ;)

2012-05-25 @ 14:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0