Äntligen rutiner igen!

Under Hampus sjukperiod så har rutinerna av förståeliga skäl varit helt ut balans. Innan jag skaffade barn/i början så insåg inte jag vikten av dessa men det gör jag nu. Dom behöver en liten äta,sova, bajsa klocka ala Skalman. Hur som så har Hampus äntligen börjat komma in i sina tider igen sova ca 19:30-20:00 till ca 8:00 dvs 12 timmar utan välling mm samt endast 1 vila per dag på ca 2-3 timmar. Skönt det. När han var 0-6 månader somnade han ju aldrig innan 23 och jag var helt slut. Sen sov han ju ca 4-5 gånger per dag så när vi slutade med det så blev även natten toppen bra:) så om någon har lite problem med barn som inte vill sova hela nätter är det mitt enda tips, mindre vila på dagarna även om det är kämpigt:)


Kommentarer
Postat av: Nina

Hej! Vad skönt att han sover så bra! Här varierar det lite och när han har tandsprickning sover han lite extra oroligt. Oj vad lång Hampus är! 5 cm längre än min plutt :) Hur långa är du och Robert? Kram

2012-11-20 @ 00:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0