Julklappar.

Jag har redan handlat några julklappar till Robert men har ju massa kvar till resten av familjen. Vi brukar handla för ca 300:- per person och det känns som en bra gräns. Även om vi "snålar" så blir det alltid massvis med klappar och alla är nöjda. När man dessutom har ca 20 st i närmsta kretsen att köpa till blir det ju ganska mycket pengar. Hur gör ni? Vet att många bloggare dessutom brukar skriva önskelistor på bloggen för familjens skull men måste säga att jag själv får inspiration av dessa och tycker det är kul att läsa om vad andra önskar sig:) högst upp på min lista står en sak som jag faktiskt önskade mig på Erika och Patriks bröllop när vi släppte rislyktorna, nån som kan gissa vad? Annars går det vanliga hem typ kläder, inredning mm. Nya saker till badrum och kök uppskattas och turkost är en favoritfärg:)


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Rislyktor :-)

2012-11-27 @ 23:45:28
Postat av: Nina

Ett frieri kanske? :)

2012-11-28 @ 20:28:12
Postat av: mamsen

Haha, det kanske. Ska ge Robert ett par lyktor så det går upp ett ljus för han ;-)

2012-11-28 @ 23:13:54
Postat av: Ica

Vi är också runt 20 som vi handlar klappar till och vi har i år dragit gränsen för 200 kr per skalle. Det blir mycket pengar i slutändan!

2012-11-29 @ 10:26:29
URL: http://icalundahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0