Kyrkis/öppna förskolan

Idag var jag och en frisk och kry Hampus på öppna förskolan med Carro,Therese och barnen. Det var sångstund och korvlunch samt pyssel för dom äldre barnen. Allt var frid och fröjd tills en riktigt elak (han såg elak och trotsig ut) unge i ca 1 1/2-2 åldern gav sig på först Emma och sen Hampus inom loppet av 10 sek. Dom var faktiskt helt oskyldiga och bara stod och hängde vid en grind när han började riva och slita dom i ansiktet/öron/ögon. Jag var först på plats och slet bort denna huligan samt tillrättavisade honom. Han sprang då till sin mamma och grät varpå hon endast säger men du det är inte du som ska vara ledsen. Jag blir så arg på denna situation. Det är givetvis inte en ond ung kille utan mamman som gör fel som inte ens skäller lite på honom och "tvingar" honom att be om ursäkt, det är iaf min åsikt. Hampus skulle aldrig på komma undan med sånt beteende. Våra små fisar grät hjärtskärande ganska länge och kom därifrån med rivmärken och lite chock.. Usch vad jag bävar inför dagis, tur att det iaf finns utbildade pedagoger där..


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Dessvärre så säger min erfarenhet från dagis osv att det märks inte att det är utbildat folk där. Men jag har ju bara erfarenhet från egna barn 😘

2012-11-16 @ 23:27:32
Postat av: Cossi

Vilken "snorunge" jag vet precis hur typen ser ut ;/ man blir så förbannad på föräldrarna som bara sitter och låter sitt barn bete sig som ett vild djur.

2012-11-17 @ 08:01:04
URL: http://theoneandonlycissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0