Längtan!

Jag är så himla sugen på att åka utomlands igen, jag älskar det så och eftersom jag vet att Hampus trivs så bra blir längtan ännu större. Fick liten panik igår när jag insåg att det inte är så långt tid kvar innan jobb (feb) och dagis och jag och Hampus gör "skilda" vägar. En dröm vore ju att åka med mina 2 killar på sen 2 veckors semester för att få vara bara vi i familjen.. Jag vet att jag inte ska tjata på Robert för han blir bara irriterad på mig vilket jag har full förståelse för men kan inte låta bli att kolla på resor och drömma mig bort till Aruba,Mexico,dominikanska osv.. Men vad vore en bal på slottet va?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas ni kommer iväg, finns inget mysigare än att få åka hela familjen och bara vara...
Kram

2012-11-19 @ 23:04:05
URL: http://emeliehellman.blogg.se
Postat av: Emma - mamma till Filippa

Nu i januari efter att jag tagit examen kommer vi äntligen iväg till Gran Canaria hela familjen. Sist jag och Nille var utomlands var till Thailand dec 2009 så nu håller vi på att längta ihjäl oss efter en utlandsvistelse! Underbart ska det bli med sol och bad och perfekt är ju att barn reser för 300:- under 2 år. Hoppas ni också kommer iväg! Härligt sätt att avsluta mammaledigheten på :-)

2012-11-20 @ 20:22:45
URL: http://esigurdsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0