Gårdagens date:)

Igår bjöd jag som sagt min Karl på middag, vi gick till crazy town där vi åt jätte god förätt och ännu godare varmrätt. Vi fick av en händelse en korg med vitlöksbröd on the house:). Efter middagen gick vi vidare till mclois och tog några cider samtidigt som vi faktiskt gjorde en planering tidsmässigt för renovering och dylikt. Jag hade verkligen en toppen kväll med min kära och det var skönt att få vara bara nina och Robert för en kväll. Och faktiskt få känna att vi fortfarande kan och vill umgås och har MASSA att prata om. Tack för en toppenkväll älskling!


Kommentarer
Postat av: Linda

Va mysigt, sånt behövs ibland :)

2012-09-22 @ 09:43:40
Postat av: caroline

vad gott det såg ut.. vad mysiga ni är =)

2012-09-22 @ 13:37:47
URL: http://www.ilbeyourcommander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0