Dagen

Idag efter mitt bad så tog jag bilen ner på stan, plockade upp syster Mari på vägen för vi skulle fixa nytt pass till henne. Som tur var hade vi bokat tid så vi slapp kön på ca 2! Timmar, pust. Vi hann även med en lunch på nancys samt en vända i butiker. Jag köpte en långklänning på hm som jag tänkte ha med till Spanien, perfekt för kvällarna tänkte jag. Kommer dock se ut som ett tält men det bjuder jag på. Efter stan åkte jag och hämtade min sötkorv på dagis och åkte hem för att mysa. Pappan i huset kom oxå hem så vi var ute en stund. Det blåste som faan så vi gick in och åt glass och myste istället. Hann även med att deklarera och dom siffrorna var ju inte så roliga då vi sålde förra huset med vinst. Men men det får vi ta. Nu sitter vi i soffan nybadade och jag ska ge Hampus lite kvällsmål innan sovdags. Imorgon väntar dagis och sen övernattning hos mormor och morfar. Jag och Robert firar Valborg på egen hand vilket känns skumt men samtidigt mysigt. Oj vilket babbel det blev nu:)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Nu börjar verkligen magen att ta sig :)

2013-04-29 @ 19:37:19
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: emelie

faaasen...saknar faktiskt min mage när jag ser din =)

Enligt min mamma har vädret förändrats till de bättre på bara en vecka... det är en annan vind nu, typ sommarvärme på dagarna.
på kvällarna åker dock koftan och strumpbyxorna fram, de har inte testat havet än, men man kan lätt ligga och sola... om det är under 20 grader i havet så kommer jag i alla fall aldrig komma i =)

2013-04-30 @ 12:11:43
URL: http://emeliehellman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0