Fantastisk söndag:)

Idag har jag haft en toppendag. Vi började med playdate och lunch hemma hos Carro och phille kl 9:30. Länge sen vi sågs alla tjejer och nu släpade vi även med oss våra respektive. Direkt efter lunchen styrde vi vagnen hemåt för jag hade ordnat sminkparty kl 13. Jätte trevligt var det och tack till er som kom. När vi var färdiga med det blev det middag och därefter ett spontanbesök av Therese, Lasse och Eleonora. Äntligen fick jag träffa den lilla donnan:) som pricken över i åkte vi till mina föräldrar för att basta mm. Jag mamma och Hampus tog en skogspromenad och var ute en bra stund innan vi värmde oss i bastun. Och jag har helt glömt ta bilder då jag njutit för fullo. Idag fick sig även Anne en spark av lillebror och jag tror att även han kommer charma brallorna av sin moster så småningom. Vill även säga tack till er som kommenterat så snällt och jag ska sammanställa lite namnförslag, kom gärna med fler:) god natt och sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0