Fredag 5/4

Idag var det då dags för rul och vi gick in i v20. På sjukhuset har dom börjat testa en maskin som även klarar 3D och vi hade turen att bli "försökskaniner", det var mycket bättre upplösning på dom vanliga bilderna och med 3D var det så läskigt att man kunde så hur den lille såg ut, typ. Allt var iaf i sin ordning och det var en riktig buse som bor i magen en stund till. Könet gick att se och vi är superglada såklart:) efter ul gick jag ner på stan och mötte Carro med barnen samt mamma för en lunch och lite shopping, har inte köpt nått till bebisen och kände att nu var det dags. Jag är även på lite bättre humör men jag vet vad som tynger mig, mina nära och kära vet oxå och det är ingen big deal kanske. Men men. Tack så hemskt mycket för era värmande kommentarer. Jag jobbat ju numer 100% med extrema skift och är helt slut, kommer hem som ett vrak varje gång. Tur att jag bara ska jobba i ca 8 veckor till. Ikväll ska vi njuta av varandra och en film, jag har ledig helg och vi får passa på. Ska försöka blogga lite flitigare;) ha en mysig fredag


Kommentarer
Postat av: Nina

Skönt att allt såg bra ut! Vad fick ni för BF? Tänk att lilla Hampus blir storebror snart :) Spännande att se om de blir lila utseendemässigt eller inte. Stämde din känsla på kön?? Har du några bilder från rul att lägga upp? Kram

2013-04-05 @ 21:14:35
Postat av: Mikaela

Hallå jag är ju jättenyfiken på könet!!! :)

2013-04-06 @ 07:42:21
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: Ica

Jag tippar på en tjej ;)

2013-04-06 @ 12:39:35
URL: http://icalundahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0