Fredag

God morgon, jag och Hampus vaknade nyss. Blev lite strul inatt då lillen hade pinkat igenom hela blöjan, pyjamasen mm vid 4:a snåret. Efter allt bök somnade vi om vid 5 och sov alltså till 9. Kl 10:30 ska han lämnas på dagis och innan det ska vi hinna med ett bad pga nattens olycka. Direkt efter dagis ska jag in till Södertälje och rasta systers hund, hon är på möte i Borlänge idag så jag lovade att ta förmiddagen så åker morsan dit i eftermiddag. Sen ska jag hem och fixa mig själv inför jobb mm, börjar 15:39 och ska till, hör och häpna Malmö. Slutat vid 18:30 imorgon så blir borta en stund igen:( nä nu ska jag slänga in sängkläder mm i tvätten samt in med grejor i torktummlarn. Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0