God förmiddag

Klockan ringde inte 03:45 imorse som den skulle utan den var avstängd sen länge. Jag somnade alltså vid ca 21:30 igår, vaknade 00:45 jätte pigg. Tvingade mig själv att somna om och vaknar 02:45, kan inte ligga bekvämt hur jag än vrider mig och det slutar med att jag ger upp slår på tvn och kollar på en dokumentär om en seriemördare. Sitter samtidigt i sängen och sminkar mig omsorgsfullt (ser ut som vanligt då jag knappt äger nått smink) och går sedan ner kl 04:00 för frukost. Blev lite knäckebröd,leverpastej och juice samt nötter to go. Nu har vi precis lämnat Malmö och gissa vem som går på sparlåga.. Åhhhh vad jag längtar efter en säng, vilken som helst just nu. Bjuder på en bild på mig i min vackra mamma uniform (ironi) på Malmö station kl 05:00 imorse. Detta blir troligtvis den första och sista bilden på mig i uniformen som jag visar så "njut"


Kommentarer
Postat av: Ica

Supersnyggt tycker jag! Gillar uniformer både på kvinnor och män =)

2013-04-15 @ 18:36:22
URL: http://icalundahl.blogg.se
Postat av: Nina

Jättesnyggt ju!!

2013-04-16 @ 00:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0