Recension färgbomb 1002.

Nu efter endast 1 användning såg jag skillnad på en gång, man får dock inte ha i för länge så man inte blir lila (som silvershampoo) den runda bollen jag köpte kostar ca 200-250 kr och räcker till 10-15 användningar. Håret luktar gott, var lätt att kamma ut/föna och jag såg stor skillnad på det "gula" denna ska alltså göra så det blir lite kallare toner och jag tror absolut att efter ett par användningar kommer det gula vara helt borta med tanke på resultatet efter endast 1 gång. Nä tjejer denna rekommenderar jag er att pröva för att fräscha till håret. Tänk på att den funkar bara på färgat hår, alltså inget som bleker eller färgar om du inte behandlat håret innan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0