Torsdag förmiddag.

Idag efter frukost tog jag och Hampus ett långbad, vi körde hårinpackning mm båda två;) efter badet gjorde vi oss iordning för en sväng till Tumba och våra underbaringar. Hos Carro blev vi bjudna på fruktsallad och glass samt gott sällskap då även Linda och en höggravid Sanna var där. Vi åkte hemåt vid 12 och jag trodde Hampus skulle däcks i bilen men nej, så vi tog en spontanare till pappa Roberts jobb i hovsjö (kontoret ligger där) och sa hej på hans lunch. Tror han uppskatta att få "visa upp" sin guldklimp för jobbarkompisarna. När vi sen kom hem strax efter 13 säckade han ihop i sängen och sover som en gris just nu:) jag städade undan lite och lägger mig nog jag med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0