Vet ni vad det blir?

En fråga jag ofta fått nu för tiden angående graviditeten är om vi vet vad det är för kön. Eftersom vi vet svarar jag ju att ja det blir en pojk. Reaktionen blir då ibland men vad tråkigt har ni kollat. Min första tanke är ja det har vi och det är vårt beslut. Vi kände att det var/är rätt för oss. Min andra tanke är att varför frågar folk om vi vet när dom sen ska "klanka" ner på mig för att vi kollat. Det är ju skit korkat rent ut sagt. Nä låt oss göra som vi vill och håll din dumma åsikt för dig själv om du ändå frågat. PUNKT

https://cdn2.cdnme.se/2549564/6-3/pic_516ad4a2ddf2b32630198e5e.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Anne

Ja vrf frågar man om man inte verkar vilja ha ett svar...? Låter ju lite korkat! :P

2013-04-14 @ 18:38:46
Postat av: Mamsen

Håller med både Nina och Anne

2013-04-14 @ 20:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0