12/8

Vi började denna måndag 7:30 imorse då jag blir väckt av Hampus samt kramp i vaden. (Har som en knuta där nu). Vi åt lite frukost och tog sen ett bad tillsammans. När vi var klara åkte vi spontant till Carro och kelvin (fannie var på dagis) och hälsade på. Så mysigt att få komma dit igen och vara mammaledigheten tillsammans. Även Emma dök upp med nykläckta Julia och Sanna med Christian 3 1/2 mån, tror ni jag blev bebissjuk då! Men inga känningar här inte, helt lugnt och stilla är det. Jag vill ju få ont nu, eller efter söndag får bebis dyka upp.. Hampus han sov tyvärr bara i ca 15 min i bilen hem och är nu världens tröttaste/grinigaste kille. Försökte få honom att sova men nä. Kul kväll vi kommer ha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0