31/8

Sitter i soffan och får lite fotmassage av Robert, mina fötter/vader är som stockar fast jag har haft stödstrumpor på mig. Vi hade en toppenkväll hos våra vänner där det bjöds på tacos och massa godsaker efter. Är så himla mysigt att sitta och umgås med dom, vi har verkligen alltid saker att prata om:) vid 21:30 sa dock Hampus att mamma åka hem och tack tack maten till Carro, så då var det bara åka eftersom han var så trött.. Idag är det ju sista augusti och jag får inse att det blir en septemberpojk det här.. Snart sängen! Ha en trevlig lördagkväll ni andra nattugglor


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Sitter som på nålar här hemma.. Och så fort du inte har uppdaterat på ett tag hoppas jag att du är på sjukhuset och föder barn! :)

Svar: Åh ja jag hoppas det blir snart! Nu är jag trött på detta
Nina

2013-09-01 @ 09:26:17
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0