Bm

Idag var vi på besök hos barnmorskan och både Robert & Hampus följde med som sällskap. Jag ångrar verkligen att jag bytte bort min tidigare bm. Jag hade en tid 14:30 när vi kommer så sitter det en tjej i väntrummet och Carina kommer ut 14:25 tittar på tjejen och säger jag ska bara klämma in dom här så är det din tur sen. Vadå klämma in tänker jag, jag har ju en tid bokad? Det roliga är att jag alltid säger att tiden inte spelar roll så varför "klämma" in mig då. Hur som så tar hon ett snabbt blodprov, det var samma som sist. Sf måttet nämnde hon inte ens. Jag sa även att jag tycker det varit väldigt lugnt i magen och att det ilar/trycker neråt ni vet? Då sa hon ja han är ju fixerad. Jaha sa jag sen när då? Då säger hon stt hon kan känna och ändrar sig ist och säger att hm undra om han ligger neråt vi kanske måste göra ett ul om jag är osäker nästa gång.. Veliga kvinna. Har en tid igen om 1 1/2 vecka så vi får väl se då


Kommentarer
Postat av: malin

Vart någonstans går du hos BM? :)

Tack för underhållande läsning!

Med vänlig hälsning, malin

Svar: jag går hos carina barnmorska. vad roligt att du läser, har du nån blogg man kan kika in på? h nina
Nina

2013-08-05 @ 20:14:55
Postat av: Therese

Men fy. Låter ju inte alls kul att gå till någon sådan bm. Man ska känna sig trygg och så ska man få ALL och rätt info tycker jag, så som sf-mått kurvan. Det där lät ju bara stressat och inte alls kul. Vart gick du med Hampus? Lite sent att byta nu kanske, men fan, det ska ju kännas rätt! :)

2013-08-05 @ 20:17:36
URL: http://lillabu.devote.se
Postat av: Anne

Hon verkar inte vara så bra.. Tycker du ska säga ifrån för hon respekterar inte dig och din tid! Visst att du är gravid och går hemma men det betyder ju inte att du inte har saker att göra! Puss på dig syster och kläm inte ut grabben än! ;)

2013-08-05 @ 21:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0